11.16


vad tidigt jag är uppe idag. vaknade innan kl 10. har redan hunnit kolla upp ett antal jobb jag ska söka och lagat bokstaven b på tangentbordet som buggat. den funkar fint atm. verkar som att vi ska dricka öl ikväll och jag är så jääävla taggad! jag typ dör. öl och DIE ANTWOORD. major peppz0r! hoppas att det blir så. tina mumlade något om öl och bolaget igår så.. jag hoppas iallafall. tokdog i tinas säng inatt igen. och åke är så jävla söt! jag somnade där inne rätt tidigt igår. men alla lampor var tända, datorn på och tjofadderittan. vaknade runt kl 02. åke låg i tinas säng med mig. jag gick upp och släckte och grejer. han antog då att jag skulle lägga mig i min säng så han tog sig upp, var trött och såg sjukt groggy ut. kilade in i mitt rum och parkerade på golvet brevid sängen där. sen såg han helt förstörd ut när jag bara släckte och gick in i tinas rum igen. men efter en stund kom han in och la sig där istället. låg fortfarande där när jag vaknade imorse. min bebis. jag är så stolt. han är så duktig. jag, åke och puss känner oss alla som hemma. det enda jag saknar är tv i mitt rum. eller tv har jag men inga kanaler. vet inte om olle skulle försöka kirra det. haha. råkade skriva olla nyss. det var kul

ska hiva i mig en till energidryck, glo på two and a half men bloopers och söka jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0