12.02


åååh. jag är så trött på att inte ha bredband! jag dör snart. jag vill se film. har en hel lista på filmer jag måste se men nej. comhem luktar balle och skickar räkningar på bredband fast vi inte ens fått något. jag blir så trött. har sån otrolig ångest när det gäller pengar också. grinade en stund innan jag skulle somna igår och en skvätt idag när jag vaknade. är så trött på att knappt ha några pengar och nära till dö av ångest varje gång jag handlar något. det ska inte vara så. det tär på mig som fan

när jag ändå är igång och gnäller vill jag ge ett risbuskage till sl som råder alla att stanna hemma om man kan eftersom att tunnelbana, buss etc knappt funkar. finns det inte människor som jobbar med att fixa sån skit? jag vet att jag inte är kapabel till det men det finns väl andra som kan? våran linje fungerar iallafall felfritt, thank god. men ja.. vintern och sl kan ta sig en sväng om i dalen dit solen aldrig når

"Har du möjlighet att undvika rusningstrafikem eller arbeta hemifrån kan det vara bra att överväga att göra det."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0