12.56


jag mår på riktigt dåligt utan internet. var jävligt nära att åka in till stan och leta upp ett internetcafé. jag behöver internet.. till allt jag gör. det känns tragiskt men så är det. mådde piss igår för att jag inte hade internet och det i sig utlöste att jag verkligen mådde apa. käkade min sista ångestdämpande. det kändes bra en stund men sen blev allt bara värre. varför slutade jag käka medicin förresten? mina ångestdämpande var awesome

idag vill jag göra något. känner mig rätt ensam här uppe. jag har bara tina. och hon har massa annat och det förstår jag till hundra procent. får se om jag åker in till stan och köper bajspapper eller något sen bara för att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0