20.23


jag, mamma och ungen körde en skitful grej idag. eller jag och mamma skrev men alla asgarvade när vi läste upp det. mamma är fan helt sjuk ibland. man tar ett papper. skriver hon, han, plats etc. man skriver den första sen skickar vidare så att nästa person skriver nästa grej. awesome;

han: Markoolio
hon: Mamma Carin (från sunes jul, sunes sommar)
plats: Ett indiantält på prärien
han sa: Kan du hjälpa kråkan Felix som bor i min näsa att flytta ut?
hon sa: Dina ögon är som två piss-hål i snön
slutet blev: Dom åkte till sommarstugan och slogs om utedasset ända tills Olle kom och gjorde en bakugan-attack!

han: Peter Griffin (från family guy)
hon: Syster rebecca
plats: I mormors skitiga trosor
han sa: AJ! Mina hemorojder gör ont!
hon sa: Skit it det! Vi kollar om Liam har något ätbart i fillingarna istället
slutet blev: Dom gick på bio och myste men hon spydde i hans knä!


hahaha. jag kommer från en stel, pryd och humorlös familj. eller?
saknade e-type en stund förut förresten. men det har nog gått över nu. tror jag. tänkte se färdigt the collector och daybreakers idag. jag är riktigt duktig på att se halva filmer. det är inte det att dom var dåliga heller. båda verkade schyssta men jag brukar få family guy eller two and a half men-abstinens mitt i filmer. mindre coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0