20.35


gårdagen var okej. inget att hänga i granen men. vi var hos iow som verkar ha världens gnälligaste grannar eftersom att iow uppmanade alla att viska. skitkul. rille och jag gick på lilla en sväng. hittade en person som jag kände igen. jag är för gammal för det stället. sen gick jag, jesper och eric tillbaka till iow. okej kväll alltså

mår konstigt nog riktigt bra idag. tror att det är för att jag åt och drack massa vatten innan jag somnade kl 06 imorse och sov till kl 17 idag. var bara uppe en sväng runt kl 13. var på coop och köpte kött och frukt förut. awesome. clementiner är nog det bästa som finns. får önska mig en årsförbrukning när jag har namnsdag. sitter och försöker glo på melodifestivalen atm men det går inge vidare. alla låtar suger och christine meltzer är ful. uh. ser nog på en film istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0