21.16


jösses. det är galet att flytta. eller jag har ju inte flyttat än. men jag har packat, städat och tvättat. har tvättat som en jävla gris. alla handdukar, mattor, skor, morgonrock, kläder och uäääh. orkar inteee. skulle ha städat/packat igår men fastnade framför theme hospital. satt från ca 19.00 till 03.00 igår. sen har jag suttit ett par timmar idag. men jag har snart klarat det. är på sista banan nu. har sluppit lira råttbanorna också. får se hur det går

flytten känns lite lättare nu. jag är uppe i varv hela tiden, kanske är det. allt löser sig till slut. pratade med fisen förut och trots att det var lite kaosigt där så lät hon ganska glad. det gjorde mig glad. alla dagars motto; allt löser sig. nu ska jag röka, hämta tvätt och sen försöka klarar theme hospita-a-al




SWELL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0