22.17


det har fan varit en ganska händelserik dag. planen var att hänga kvar här hemma i hooden och bara dega men blev så jävla sugen på att köpa nytt hår och hårlim så drog iväg ett sms till therese som var ledig och pepp på att köpa hår. åkte SJÄLV in till centralen från min lugna lilla hood. hittade inte therese. visste inte vart jag skulle. hade fått fel beskrivning. hade inte ett öre på luren. drabbades av hjärtklappning. stod på ett ställe där jag visste att vi inte skulle ses med hjärtklappning och såg ut som ett fån. vågade inte kuta runt och leta men till slut gav jag upp och irrade runt en sväng innan jag hittade henne. hon stod och surfade efter recept i mobilen.. jävla nymodigheter. där jag kommer ifrån drar man fram sju sorters kakor om man ska ha ett recept. vi köpte iallafall hår. hängde på hemköp och gjorde lite småskit. riktigt trevligt. jag överlevde resan också!

men jag är fortfarande livrädd för tunnelbanan. någon jävla gubbe hoppade på i typ.. rissne. åkte med hela vägen till centralen. satt jääävligt nära och verkligen stirrade. fattar inte varför folk ska glo på tunnelbanan. jag får panik av det. okej, jag är ful. det vet jag. men det är väl inte så jävla illa att en 40+ måste stirra på mig av fascination i 15 min. varför har det där the swan slutat gå på tv? kunde ju anmält mig dit annars. får klura ut en annan lösning

jag har börjat äta jävligt onyttigt sen jag flyttade hit också. men ändå gått ner 1 kg. yeeey i've got mail, yeeey! nu ska jag röka och efter det förmodligen stupa i tinas säng framför seinfeld. trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0