22.21


nu sitter jag hemma hos mamma. har sån jävla huvudvärk och är trött. men lär väl knappast kunna sova på ett bra tag. men allt har gått bra. alla möbler står i lastbilen och katterna ligger i minilägenheten här. åke har varit duktig! puss med men det visste jag att hon skulle vara. åke jamade några gånger när vi gick hit med honom men nu är han lugn och ligger där jag ska sova. har kissat och tryckt i sig två skålar mat. pratade med fisen också. hon lät pepp :D det blir bra det här!

ska upp kl 05 imorrn. asgame. hörde att mamma hade planer på att försöka att få i mig frukost men jag är inte sugen på att spy så dags. måste fan lugna mig med maten också. igår tryckte jag i mig en tallrik tacogratäng och idag har jag käkat mcdonalds. nu får det vara nog! mamma och dom skulle äta pizza på min nya pizzeria ali baba imorrn. ska försöka att undvika det men får se hur det går. har jag tur så kanske tina har en banan eller något jag kan låna. men som sagt. det blir bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0