22.45


awesome har jag haft det! dansen igår var så jävla bra. kan ju ranka skiten i någon bästordning

# negern i randiga tights som inledde lite lugnt och fint under dansgolvsperioden. han stod där och vaggade lite och körde lite vouging med händerna. men sen jävlar! tröjan åkte av och under hade han en halv badräkt. han fick en cirkel runt sig och löpte amok. satte upp halva svansjön, vougade järnet och stod på huvudet och skakade röv i 190 km/h. helt underbar kille! hahaha. jag trodde att jag skulle dö. cred till honom och hans röv

# lockingparet carro och danne. jääävligt duktiga. gillar tjejer som kör locking. det är riktigt coolt. hade jag sett henne på stan hade jag trott att hon var lite töntig och hängde på biblioteket 95% av sin tid och spenderade resten på ett café. han danne var också tuff. tyckte att han var snygg i sin lockingoutfit men hade nog inte tyckt det om han kom i jeans och skjorta

# poppingsnubbarna som jag inte minns vad dom hette. dom hade vita t-shirts och var söta. hur duktiga som helst. helt ärligt så förstår jag inte hur man kan få det att se ut som att bröstkorgen flyger ut en meter utanför resten av kroppen. awesome

det blev ingen bästordning. eller negern ligger på rätt plats men resten vet jag inte. två brudar som körde hiphop var också jävligt tuffa. blev sugen på att börja men.. nej. ger nog fan i att göra bort mig. hemfärden gick också bra. hade svintur och träffade på therese och hennes flickvän på tåget. har inte träffat therese på flera år men hon var sig lik. haha. mig kände hon inte igen. jag hade tydligen blivit smal? förstår inte att alla ser med röven. det är inte så. flickvännen som jag glömt namnet på var hur trevlig som helst. och söt. go therese! har hunnit äta mat fyra eller fem gånger sen jag kom hem också! känner mig sund. fin-fint

ska se klart på daybreakers innan jag myser ner mig med lellonet i sängen. han blev så glad när jag kom hem men hade nästan glömt bort hur man spinner :( han spinner ju inte med någon annan än mig. när jag varit borta och kommer hem låter det alltid skitskumt när han ska dra igång. men nu har han spunnit ett par gånger så nu är det som vanligt. tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0