idag vill jag dö. på riktigt. jag orkar inte mer. jag mår så jävla dåligt. är trött på all ångest när det gäller pengar. vill skjuta mig själv i huvudet för att jag är så ful och tjock. känner mig i vägen vart jag än går. är trött på att skaka och bli gråtfärdig varje gång jag åker tunnelbana eller buss själv. vill ha ett jobb. jag orkar helt enkelt snart inte mer. jag har åke. det är jag glad för. annars vet jag ärligt talat inte vart jag skulle befinna mig idag. det är dock fortfarande inte synd om mig. antar att jag försatt mig i den här situationen själv och att allt är mitt fel. jag är ju ändå jag. det är mig det är fel på. inte världen

åh. ska fortsätta skaka en stund till innan jag lägger mig i fosterställning framför en film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0