fb


vad är grejen med facebook? alltså. glider folk bara runt och lägger till folk dom känner igen? jag ville bara ha min närmsta som vänner där. behöver inte veta massa shiet om folk som jag knappt känner. men får dåligt samvete om jag tackar nej till en förfrågan. haha, fattar för övrigt fortfarande inte ett piss. får se hur länge jag finns kvar där. tror inte alls att det är min grej

tror att det ringde på dörren här förut förresten. stod på balkongen och rökte och är nästan säker på att det var här det ringde på. katterna såg ganska chockade ut när jag kom in. hemtelefonen ringde när jag badade badkar. hann inte svara och har ingen aning om vem det var. lite läskigt. en tant sjöng för mig förut. på något främmande språk. lät som en bön eller något hon gjort en remix på. det uppskattade jag

min första riktiga dag i hjulsta har varit rätt spännande med andra ord. det enda som saknas är lite bärs. öl? någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0