ligga


jag förstår mig inte på folk som ska snacka när man ligger. det är så otroligt avtändande. jag har fan aldrig något att förmedla när jag ska ligga. om man har något att säga om själva akten kan man ta det efteråt. har man något att säga under akten kan man väl hålla käft och slita och dra lite för att få som man vill. eller? är det bara jag som tycker såhär? det finns INGET man måste säga under akten. ska det liggas så ska det liggas liksom. även om ligga ofta kan vara ganska tråkigt. det är jag förmodligen också ensam om att tycka

livet i stockholm glider på rätt bra annars. var i centrum för första gången sen jag flyttade hit igår. tina skulle jobba så jag hakade på. strosade på en gata. kom på att jag är rätt folkskygg. fick lite panik. hetsrökte. bet ihop med tänderna tills jag fick kramp. sen gick jag till hennes affär och hängde där. det var rätt trevligt. hittade en svart tröjaktig sak för 30 kr och en par balla göran persson-brillor för 25 kr. SWELL! passade min ekonomi perfekt! på vägen hem köpte vi chips och öl. drack öl, kollade på katter och dunkade DIE ANTWOORD som för övrigt nästan är bättre än depeche. jag dör på riktigt om dom kommer till sverige. om dom kommer och jag inte har råd att gå så slutar jag att röka. det är värt det. jag måste se albino-bruden och wigga-snubben. jag får stånd bara jag tänker på det

tina har åkt till katrineholm en sväng nu. skulle gulla och ta hand om lite buisness. känns rätt ensam. höll på att få en panikattack förut men jag tror faktiskt att det var bara för att jag var bajsnödig. kan vara smöret jag hade på mackan idag. datumet hade gått ut och gamla matvaror brukar ju få det att trycka till lite. nu ska jag försöka se på cabin fever 2 som verkade lukta hästfis. får se. äta lite mer kanske jag ska också. jag gillar ju maaat!

en grej till bara! det kommer förmodligen upp en ny blogg på fredag. vi funderar på att gå ut på torsdag och det lär ju sluta som det alltid gör. ångest, bakfylla och misär. håll koll människor. den kan nog vara ganska underhållande



Kommentarer
Postat av: grätha

"hål käften och kör !"

2010-02-24 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0