sneaker pimps - m'aidez


ringde alla samtal förutom till snubben som ska flytta in här. mottagningsgruppen i spånga-tensta hade stängt också. får ta dom imorrn. var på stan med mamma förut en stund också. hon köpte vantar, kött och frukt till mig :) och en boobsmasher till sig själv. jag vill också ha en sån men man var tydligen tvungen att vara fet runt om för att det skulle finnas i rätt storlek. eller inte fet. det är jag. man var tvungen att vara fetare! sådär. mycket bättre. kollade på ett skitroligt klipp från en porrulle nyss. den skulle vara seriös men det var en snubbe som satte på en tjej och helt plötsligt såg han ut som typ "hihihih. I FOUND T.E.H ANAL!". sen var han tvungen att börja gräva. då var det inte roligt längre. jag vill också kunna tända på porr. får anta att jag är konstig som inte gillar att se andra ligga på film

kan ju ge alla en update om mitt och michales förhållande också. häromdagen låg vi i min säng och snackade om hur vi egentligen kände för varandra. vi kom fram till att vi faktiskt ville spendera våra liv tillsammans. dagen efter friade han. utanför tinas hus någonstans. det var jättefint. vi satt på en filt på en äng. så.. jag antar att jag är förlovad nu? men det är fint alltså. jag är ju faktiskt (tro det eller ej) en sån brudjävel som vill gifta mig. ungarna vill jag nog inte ha men jag måste ha ett bröllop där jag ser ut som en marängtårta och det är på ett svinstort ställe. det får michale fixa. jo just det! han funderar på att köpa en lägenhet i centrala stockholm till sommaren också. som han kan bo i när han inte är ute och lirar på skabbiga pubar runt om i världen. fan vad obehagligt det här börjar bli. hahaha

nu ska jag lyssna klart på en platta med sneaker pimps. sen lösa korsord och se avatar eller the collector. SWELL :*

Kommentarer
Postat av: grätha

sålänge jag får va maid of honor eller bridesmaid får du gifta dig hur mycket du vill ! <3

2010-02-07 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0