spank rock - put that pussy on me (diplo tonite remix)


nu har jag fixat mig och druckit lite öl. hann fundera på conversefenomenet också. när jag började använda converse så var det liksom.. det var en viss typ av människor som använde det. såg jag ett par converse så gick jag fan igång alltså. jag vet att det inte är okej men jag var 14 år så jag är förlåten. men man visste att en person i ett par converse hade någorlunda vettig musiksmak. numera springer ju lady gaga och emd freaks runt i sådana. jag tycker inte att det är helt okej. det är bara en sko, ja. jag använder nästan aldrig mina ens längre. men jag tycker inte att man ska använda converse om man lyssnar på komersiell jävla dynga t ex lady gaga, takida.. haha. det är de enda artisterna jag vet är med på absolute-plattor. det har jag sett på tv!

jag har druckit lite som sagt så det är förmodligen helt ologiskt haha. men jag kan garva åt det imorrn. det tackar vi för. bjuckar på det spexigaste jag kunde. satt och försökte spexa med camen men efter en stund blev jag bara ledsen och insåg att en läppförminskning inte vore helt fel. well. nu ska jag gå ut och dricka öl. ni som inte ska det.. LAMERS :*


Kommentarer
Postat av: grätha

jag gillar sandruas mun :*

2010-02-07 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0