tampongäventyret


idag har vi flyttat in massa grejer i lastbilen. det gick bra men är helt slut nu. åke tyckte inte att det var roligt. han var så jävla rädd att han låg intryckt i en garderob i klädkammaren och DREGLADE. har aldrig hört talas om att katter kan dregla av skräck men tydligen så kan dom det. han är framme nu iallafall men är otroligt vaksam. min fis :( tycker så synd om honom. imorrn ska vi gå med transportburen härifrån till mamma. han kommer att dö. sen ska vi ju vara hos mamma tills på lördag. är på riktigt rädd för att han kommer att dö i en hjärtinfarkt

peppen går upp och ner. tror att jag är pepp. det kooommer annars. ska försöka peppa upp tina också. pratade med henne nyss och hon lät inte alls game. kanske kommer för hennes del med :)

innan jag äter upp min godisbit måste jag bara berätta att jag nästan nös ut en tampong idag. hahaha. det var fan skitkul. stod och pillade med något dammigt idag när olle var här. sen nös jag flera gånger och kände hur tampongen åkte längre och längre ut. tillslut stack den nog fan ut en bit. jag hoppar ut i vardagsrummet och utbrister "OLLE! JAG NÖS NÄSTAN UT EN TAMPONG NYSS! EN TAMPONG OLLE!". varpå olle svarar "... det där var förmodligen liiite mer information än vad jag behövde..". jag skulle uppskatta den infon. vet inte vad han jiddrar om. nu.. GEWDIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0