01.06


har nu kollat på 52 min av 2012. vem gör en sån film? jag har panik. han som gjort just den verkar ju vara en jävla muntergök. såg att han också gjort day after tomorrow eller vad den heter. katastroffilmer ger mig precis lika mycket ångest som riktigt djupa draman. höll ju på att dö när jag såg knowing

om jag fick reda på att världen skulle gå under om en vecka skulle jag nog äta, se på film och skeda med åke min sista tid. vad säger det om mig egentligen? att jag är tjock. det är väl det jag kommer fram till. på tal om tjock. eller.. mamma håller på med någon diet. hon är inte tjock. men jag är och behöver banta. därför tänka jag köra på hennes diet om den funkar. man skulle tydligen gå ner 4 kg på två veckor. man skulle tydligen inte köra mer än två. men om jag kör två veckor och sen håller upp i två.. borde jag ju kunna köra två till sen. -8 kg. det är ju en bra början iallafall. jag skulle gärna gå ner 10-15 kg. vore awesome. får se om jag kirrar det. får säga till tina att hålla koll på mig. kommer ju ändå inte ha råd att äta så haha. kan lika gärna köra på det där




<3
sten åke thorsten örjan lundqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0