02.07


sandra! sluta upp att vara så helvetes jävla blödig! hahaha. jag blir så trött. på riktigt nu. har nyss sett klart the time travelers wife. grinade 60% av hela filmen. alltså grinade så att underläppen darrade som en jävla kastanjett. men det är inte bara det. tidigare ikväll så jag run fatboy run. grinade för fan då med! det är en komedi. man ska skratta. det gjorde jag också men.. man grinar inte till en komedi. det är inte okej. jag är inte okej. jag grinade ju massor i fredags också. men då var jag packad. kände mig förmodligen ensam och jävlig. haha. vet inte varför. jag borde inte göra det. jag får sluta upp med sånt här trams nu! ögona böj!

kan ju ge världens en update om mitt och michales förhållande. det är jättefint. igår hade jag flyttat upp till tina. han hade varit hos mig där ungefär en vecka men skulle med flyget till tyskland eller något för att spela lite. det var jättefint. jag låg på mage i sängen som en padda och han kliade mig på ryggen. sen minns jag inte mer. får se om jag kan luska fram lite mer info inatt. hahaha. det är sjukt. på riktigt. berättade om mitt fantasiförhållande för mamma idag. hennes respons var "sandra.. jag blir nästan lite rädd". vad är det för respons? när jag äntligen skaffar en karl så blir hon rädd. hon är nog bara ovan. låter det smälta in lite. hon vänjer sig nog med tiden

en grej till. jag vet att jag borde vara världens lyckligaste som ska få se depeche. det är jag också. och evigt tacksam till tina. men samtidigt dör jag av ångest. jag har inte råd att lägga ut 400 kr i resekostnader som det kommer att gå på om jag ska kunna leva resten av månaden. funderar på att börja innan och typ.. ge fan i att äta. på riktigt. för mat kommer jag inte att ha råd med nästa månad. alla pengar kommer att gå till resa, cigg, kattartiklar och öl. och ja.. jag dricker hellre öl än äter. äter ändå aldrig samma dag som jag ska dricka öl

haha. nu ska jag sluta gnälla. funderar på att se lite two and a half men innan jag somnar. måste peppa upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0