02.56


nu har jag sökt nio jobb till. mest som cafébiträde men även som lokalvårdare. det största problemet är att jag inte vet vart något ligger haha. har försökt att leta på kartor och grejer men allt står inte med och en del kartor suger getballe. försökte få tag på tina men det var sent så hoppas och antar att hon sov. det är hon värd :* får kolla med henne imorrn om jag är osäker

önskar att jag vore trött men det är jag inte. tryckte i mig en folköl för att bli lite småtrött men blev bara hungrig. opeppt. imorrn vet jag inte vad jag ska göra heller. eller kanske ringa kenth högstedt och kolla om jobbet hos honom finns kvar. just ja. hahaha. sökte jobb hos ersson fisk och deli :D vet inte riktigt vad det var men jag dör om jag typ ska sälja färsk fisk eller något. hoppas att någon svarar och vill ha mig. hit med jobben ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0