03.10


nästa månad kommer att vara en mardröm. jag är livrädd. eller de kommande månaderna kommer att vara hemska. men nästa månad är värst. jag kommer att ha 2000 kr över efter räkningar och sl-kort. jag röker nog för 1000 kr i månaden. alltså ska 1000 kr räcka till mat till mig, hygien till mig och kattmat till katterna. och kattsand ofc. det kommer inte att gå. bara om jag lever på vatten och nudlar och ja.. det är väl det jag får göra. kommer att bli awesome att flytta men.. det kommer att bli ett hårt liv. jag kommer att vara rätt olycklig ett tag framöver. mat och öl är ju min passion och nu har jag inte råd med något av det. jag har sökt jobb. men lär väl knappast få något. jag skulle aldrig anställa mig själv. ful, tjock, lite bitter, trött. ingen vinnande kombo that's for sure. ska lägga mig i sängen och skeda lite med ångesten. upp om några timmar och träffa min handläggare. inte för att hon lär ha något annat än dåliga nyheter att komma med

kom på en till grej som gjorde livet lite.. både bättre och sämre. ska till tina nu i slutet på januari också. det är positivt. det negativa är att resekostnaderna kommer att ligga på runt 500 kr :) så.. 500 kr ska jag leva på denna månad. känns bra. riktigt bra. nu börjar jag nästan gråta också. AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0