12.39


alltså.. dagens plan var att gå upp kl 10. ta en promenad till willys. sen hem och söka jobb. för det första var mina ögon igensvullna kl 10 så kunde inte gå upp då. inte nog med det så kände jag att jag var täppt i näsan och hade ont i halsen. åååh. jag dör om det är halsfluss igen. det är så jävla tröttsamt. men ja.. gick upp kl 12 iallafall. fick reda på av hellgren att någon tagit min lägenhet? har inte hört ett ord av heimstaden och inte en käft har varit här och kollat. rätt skumt. men det får väl gå

funderar på att klä ut mig till michelingubben och ta en promenix till willys iallafall. sen kanske söka jobben. om jag inte kollapsar. det är ju inte helt omöjligt



det är väl lika bra att alla får se den nakna, nyvakna och lite bittra sanningen. svullet ansikte och allt, ohdjes! och nej jag har inte en tumör mitt på snoken. måste vara ljuset eller något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0