12.56


just nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv. eller, jag är bakfull som ett jävla helvete och det är jag inte stolt över men! jag har inte ätit på 40 timmar. det är rätt bra gjort. måste dock snart äta, tyvärr. småskakar och min mage slutar inte låta. men kanske att jag har gått ner lite senaste tiden. tro mig, jag är fortfarande fet men mina höftben sticker faktiskt ut lite :D det har typ varit mitt mål ända sedan jag var typ.. 16 år. minus 10-15 kg till så är jag good to go

hittade två bra filmer nu när jag vaknade också. tänkte ge mig ner till coop på stan och leta föda nu. det kanske kan bli en hyfsad dag iallafall. lite orolig för tina bara. hörde inget från henne igår och ja.. vafan. jag känner mig som en hönsmamma men tina om du läser det här, ge mig ett livstecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0