13.06


ah. sitter hemma hos tina. är lite småsliten. det var kul igår iallafall. jag, tina, stina, maria och mikael satt här och ölade. alla gick ut förutom stina som skulle upp tidigt idag och kila iväg på något spex. vi drog iallafall till skyddsrummet (?). skitskumt ställe. var smockat med folk när vi kom dit. man kunde knappt röra sig. vi drack varsin öl och dansade lite. fanns två dansgolv. alla hypade sönder när dom drog på moneybrother och jag ville kräkas. men annars var det rätt schysst musik. dom körde the knife och sånt. och vafan! LEILA K IN THE HOOOOOUSE! jag och tina dog. stod och hoppade, flängde och skrek. vi hade ungefär fem meters radie att röra oss på eftersom att alla backade undan och gav oss konstiga blickar. och just ja. hahaha. tina stod och skulle köpa öl. jag stod lite bakom. efter fem minuter känner jag att en främmande man står och trevar efter min hand. jag ba vafan är det här? kollade åt sidan och såg att det var en riktig hunk. till slut fick han hålla mig i handen. vi stod där. höll varandra i handen men sa inte ett ord. jääävligt wierd. men eftersom att han var söt så fick det gå an. vi flängde runt. jag stod vid ett bord, vände mig om och såg hand-snubben. två timmar efter att jag sett honom sist. båda blev skitglada. vi stod och dansade en stund. han var hur söt som helst. en blandning mellan en brat och ett drägg. i kinda like it :D men sen skulle vi gå och han försvann. vi sprang till mcdonalds och käkade och sen drog hem och sov. ingen var speciellt full. men ändå hann jag grina över åke. haha. jag kan inte vara ifrån den där katten alltså. han är mitt allt. men imorrn får jag träffa honom

stina har precis kilat iallafall. maria glor på tv. jag sitter här. tina ligger i siris rum och pratar med johan. vi ska väl sega ett tag och sen gå på dansgrejen. ska bli kul. vet inte hur dags vi ska iväg dock. tror att allt började vid tre men så tidigt ska vi inte dit. well. ska se om det finns en macka och vatten

åke. jag älskar dig. mamma kommer hem snart :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0