18.57


fredagen var trevlig. jag, tina och hanna satt hemma hos hanna och drack öl/vin. det blev massa brudigt snack och sånt. trevligt. sen gick vi till harrys. alla blev snorfulla. det är rätt luddigt. kände att jag var packad så hämtade ut jackan och skulle kila hemåt. hittade raid utanför som erbjöd mig skjuts hem. satt och storbölade i bilen i typ 10 min. hahaha. jag vet verkligen inte varför. jag blir så trött på mig själv. jag åkte hem iallafall. bölade förmodligen en stund till innan jag däckade

när jag vaknade igår trodde jag att jag skulle dö. har inte varit så bakis på riktigt länge. hade inte ätit på hela fredagen så var tvungen att ta mig till coop runt kl 13. det var fruktansvärt. jag brukar alltid vara kapabel till att ta mig dit men igår var det knappt alltså. trodde att jag skulle svimma fyra gånger där inne. uh. gick hem och la mig sen iallafall. eller ja. åt självklart först. resten av kvällen degade jag. hängde lite på youtube. klarade inte av något annat. låg i sängen och grät lite över kommande a nightmare on elm street. det ska vara robert englund. INGET annat är okej

idag vaknade jag runt kl 12. eller då drog alarmet igång. orkade inte sova bort hela dagen. haha, 12-15.30 satt jag och lirade nightmare creatures. fan vad det spelet buggar. men jag lirade på ändå. vill fan defeata snubben i grå rock som springer runt och härjar. vet inte hur nära jag är heller. surt. får se om jag orkar fortsätta sen. ska glo lite på mina bitches and hoes nu och lösa korsord :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0