19.45


mitt tre kronormaraton fortsätter självklart. hahahaha. just nu står reine och hotar två inbrottstjuvar med ett gevär och tvingar dom att äta kattmat för att han senaste gången de gjorde inbrott fick kattmatsburkar i huvudet :D:D

reine: sätt fart då! annars ska jag blåsa skallen av er. sitter ni när och gnäller över en ynka burk kattmat? jag fick ju för fan en hel pall med såna där burkar över mig härom natten!

AWESOME! fast det där med måsskiten på huvudet var mycket roligare. garvar fortfarande åt det. någon som vet vart man hittar en sån där jacka som kaj har i serien? en sån där biffig jacka med texten PRÄST på ryggen? det vore något alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0