20.52


bloggen känns rätt död. kanske för att jag mest dricker öl och ser på tre kronor i veckorna. ligger bakfull också. varje gång jag druckit öl. om alla led av mina baksmällor skulle bolaget/krogen nog gå i konkurs. ingen skulle orka med dom. vet inte varför jag härdar. kanske för att öl är så jävla gott och kul

ingen coolt händer. tina är i stan just nu. vet inte varför men jag känner mig alltid så lugn när hon är här. hon kom idag och jag har inte sett röken av henne än men det spelar ingen roll. det känns bra ändå på något sätt. har tvättat och städat idag iallafall. men känner mig fan inte duktig för det. det var riktigt skitigt här nu och jag hade knappt några rena underkläder. har förträngt städ/tvätt under jul och nyår. varit för mycket fylla och därmed har jag legat bakfull precis lika många dagar som jag varit packad. uh-uh. det är lite synd om mig iallafall

har kommit på mig själv med att ha ett fantasiförhållande med michale graves också. hahaha. det är helt jävla sjukt. vi brukar hänga i en park, jag brukar kila med när han uppträder på sunkiga krogar. vi har en ganska fin lägenhet någonstans i usa också. åke och puss är med. en gång bråkade vi. då var tina där. jag blev sur så jag och tina drog ut och drack massa öl istället. just nu är vi sams tror jag. får se när jag ska sova hur det är. det är helt sjukt. men han är ju snygg iallafall. till och med fräschare än göran hägglund. sen sjunger han bra också. och är lite cool. vi får nog ett fint liv tillsammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0