21.17


haha. vilka är det som läser den är svintråkiga bloggen egentligen? inte för att det är så många men de få som läser kan ju knappast vara roade

idag har jag inte gjort något vettigt. tina ringde och väckte mig. var trevligt att det var någon bra som ringde och väckte mig iallafall. jag gick upp och glodde project runway/models of the runway. fixade mig och så. var väl klar 16.00-16.30 någon gång. gick iväg till tallås och hämtade öl. fick en chock av kylan. tycker att det varit rätt okej de senaste dagarna men idag var det fan hur kallt som helst. sprang sista biten hem. hade ingen känsel i fingrarna när jag kom hem och när jag väl fick tillbaka känseln gjorde det ont. jag är inte byggd för kylan satt i chocktillstånd i en timme eller något sen åkte jag med mamma och olle till willys. syster var med och härjade också. jag handlade för minst. haha. som vanligt. köpte en färdigrätt, oxpytt, lättdryck, frukt, kattmat och några bitar lösgodis. tänkte att jag skulle packa lite inför stockholmstrippen ikväll men vafan.. jag behöver ju allt när jag fixar mig innan jag ska åka imorrn. jag behöver så sjukt mycket för att fixa mig

min packning för 3 dagar;
- borstar
- kam
- hårspännen
- plattång
- locktång
- hårspray
- hårlim
- smink (en full fryspåse)
- underkläder
- strumpor
- kläder (ca 3-4 uppsättningar)
- tandborste
- rakhyvel
- mp3 + mp3slapp
- ÖL!

sen allt som man har i handväskan. jag kan inte ta bort några grejer heller. det roliga är att jag ser åt helvete ut utan allt det där men trots att jag använder allt så ser jag fortfarande inte klok ut. min väska lär ju väga lika mycket som de senaste gångerna jag varit där. det är nästan pinsamt. en del tar liksom med det där när dom flyttar permanent! golly moses! tvättade håret igår iallafall. vet inte om jag ska sova brevid någon och vill inte att det ska lukta.. hår. fast fan. mitt hår luktar nästan aldrig. innan igår hade jag inte tvättat underhåret, alltså löshår och det som det sitter i, på minst tre veckor. men det luktar inte. måste vara för att jag har så mycket hårspray i

nu ska jag äta upp mitt godis och tvätta en klänning. sen ska jag nog se på the firm och dega. känns wierd att sitta hemma nykter. jocke fick nästan ut mig men nej! jag vet att jag inte kan ta mig en meter imorrn då. mamma, puss, åke och olle får en puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0