aphex twin - windowlicker


har precis dansat i 45-60 min. har inte gjort det på länge och glömt bort att jag älskar det. det är ju något av det bästa jag vet. jag säger inte att jag kan dansa. jag säger inte att jag kan dansa för fem öre men.. i love it. pratade om dansgrejen vi ska på på lördag förut. sen kollade jag klipp med michael jackson. sen lyssnade jag på swizz beatz - it's me bitches. tror att det var det som triggade igång det. ska försöka att göra det varje dag. det kanske ger mig lite mer livspepp

vaccinerade mig mot svininfluensan idag också. är helt öm i hela armen. sket i det när jag dansade och nu hänger den bara där. som en död fisk. med klamydia. det är min arm det. hade mina converse på mig när jag flängde runt också. det började lukta kattkiss. antar att puss kissat på dom för längesen. får kila till mamma och tvätta dom imorrn men.. tvivlar på att dom tål en tvättmaskin. dom är redan helt paj

nu ska jag se på family guy eller fish tank och vila armen. awesomeness!



Kommentarer
Postat av: grätha

har ocksåkommit fram till att jag vill dansa ! men pardans och boogie woogie dock :p finns ett par låtar som får mig att drömma mig bort i pardansens värld, och jag dör lite inombords för jag inte kan :(

fast har anmält mig till en boogie woogie-kurs iallafall ! :D

2010-02-07 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0