bred last


ringde nyss tele2. skulle kolla om jag bara kan flytta över mitt bredband när jag flyttar. det gick in inte. jag började gråta. varför kan jag inte bara få lite medvind? försökte kolla på de andra bredbandsleverantörer som finns där men antingen så var det bugg eller så kostade det typ fem miljoner. fattar inte hur det funkar heller. jag kunde tydligen inte ha mitt bredband på nya stället eftersom att tina har en comhem-dosa i telejacket? jag fattar ingenting. trött är jag också. klockan är 12 och jag har redan hunnit vara barnvakt. usch. det känns som att det här kommer vara världens sämsta dag. men får väl se. ska grina klart innan jag går till mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0