krewna


orkar dra allt i detalj som hände på nyår. jag hade riktigt kul iallafall. var på en villafest. folk var trevliga. drog med fritte en sväng till en gammal klasskamrat där dom spelade ultima thule. jag ville dö. sen gick vi tillbaka och drack champagne. ja.. sen är det lite luddigt. drack. pratade. dansade. haha.. ja. sånt. vaknade iallafall hemma och hittade tre cider i soffan som jag inte har en jävla aning om hur dom kom dit. träffade fritte idag och pratade med honom. han var inte heller riktigt säker så. men jag tackar och tar emot

sen nyårsdagen har jag haft tre kronor maraton. hade glömt vilken awesome serie det är! reine, mimmi, kenta och alla andra sköningar. min syster har reines autograf någonstans. riktigt coolt

i veckan händer nog inget vettigt. mamma och olle kanske ska köra hit deras katter i någon dag för att få dom att börja gilla varandra. dom vägrar ju vara i närheten av varandra så om dom kommer hit ett tag så kanske dom gaddar ihop sig mot mina sötnosar. men det går säkert bra. nu ska jag ägna mig åt tre kronor och min favoritsysselsättning - äta! men jag har fortfarande som nyårslöfte att bli smal. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0