say my name biatch


idag har jag inte gjort ett piss. var på coop förut. sen åt jag. sen tog jag en powernap. sen såg jag en film. sen åt jag. nu sitter jag här. haha. jag väntar på pengar och bättre tider. jag tror att jag är riktigt jävla nere, egentligen. men känner jag efter kommer jag förmodligen att bryta ihop och kanske aldrig mer att komma upp igen så. jag försöker att inte känna någonting. blir nog bäst så. önskar att jag kunde lägga mig brevid åke i sängen och sova för natten men lär nog inte kunna sova förrens kanske 03 eller 04 inatt. uh. om någon bara kan ge mig lite pengar så vet jag att allt skulle bli mycket bättre. det mesta jag har ångest för när det gäller flytten är just pengar. om jag visste att det var löst så skulle jag verkligen se fram emot det. vara svinglad. men när jag inte har några pengar och allting kostar så känns det bara.. uh. känns inte som att någon förstår det heller. men det är väl bra. att ingen är i samma ekonomikris som jag menar jag. vara glada för det. för det är inte jag. asscrap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0