simian mobile disco - off the map


tina ringde och väckte mig idag igen. haha. men det var lugnt. hon hade tydligen bara kollat fel på tågtiderna så vi drar vid kl 14 istället för kl 15. men jag orkar inte fixa mig speciellt mycket för att sitta på ett tåg. kletar kanske lite smink men sen sätter jag upp håret i en bulle eller något. om vi ska göra något ikväll måste jag ändå fixa om mig

en person hade kommenterat här i bloggen också. en kommentar som jag INTE tänker publicera men däremot kommentera. jag sa när vi började hänga att jag inte var en bra person. så det visste du redan. jag betedde mig ganska dumt åt men.. sån är jag. och det talade jag om. men du fick ju ge igen sen så du borde vara rätt nöjd. och att du lever som du gör idag.. ja. det har du valt själv. ingen tvingar dig till det. något måste det ju finnas att hämta annars skulle du förmodligen gå under

det var det jag hade att säga om det. dock helt jävla sjukt att lämna ett avtryck i bloggen och sen var det inget mer med det. haha. nej nu måste jag diska, plocka och packa. skeda med åke en stund också. kan lova att jag någon gång innan måndag kommer att grina över hur mycket jag saknar honom. haha. vad pinsam jag är :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0