11.09


åååh, idag är jag ledig! och det är så skönt. väntar på att tina och johan ska vakna till liv. hörde att det skulle bli sol och 25 grader idag så tänkte kolla om dom ville göra något spexigt. bara för att jag är ledig och det är fint väder lär dom väl inte orka men. jag håwpas! annars går det bra på jobbet. jag sliter på. får min första lön på torsdag. det känns riiiktigt fint alltså. första lönen på fan flera år. drömde dock att jag fick sparken inatt. alla skulle få vara kvar förutom jag. vaknade imorse med hjärtklappning och visste inte om det faktiskt hänt eller inte. reste mig upp och flåsade en stund. kom på att det nog bara var en dröm så la mig igen. då kom åke lionsen in och var kelig. han är alltså så mammig när jag är ledig. har fortfarande ångest för att jag inte är hemma så mycket :\\\ imorrn väntar en skön dag också. det är kassa möte innan jag börjar så imorrn blir det typ 08.30-22.00. PRIMA! men gert jobbar till kl 20 med mig och jag har köpt läkerol till oss. han kanske skjutsar hem mig också. om jag inte kan övertala benny om att det vore en svinbra idé. det löser sig

nu ska jag peta lite på den där åke och sen kleta smink :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0