LEDIG TJEJ!


jag är så ledig idag. och har haft typ världens bästa dag!

gick upp klockan 09.30 då klockan ringde. rökte lite och raffsade ihop tvätten. kilade ner till tvättstugan där det var helt dött och för typ första gången hade inte någon snott min tvättmaskin. kastade in tvätten och kilade hem igen. plockade lite. rökte. hängde med åke och puss på balkongen. pratade i telefonen med mamma. vid kl 11 sprang jag ner och hämtade skiten. satt en timme och väntade på sista maskinen skulle bli klar. sprang hem och hängde upp allting. fixade mig någon timme. tog bussen till kista. den var i tid för första gången på flera månader och busschauffören hälsade jätteglatt när jag gick på. resan dit var mysig. det är nog den enda bussen jag verkligen gillar. anyway. hoppade av. kollade så att lönen verkligen kommit in på kontot vilket den hade (HOORAY!). gick runt i lite affärer. först hittade jag inte ett piss. trodde att dagen skulle få ett riktigt dåligt slut. men gick in på bik bok och hittade en söt klänning på rea. och två par shorts för 99 kr. och haha.. dom är riktigt fula. dom är korta och har något wierd mönster. kommer säkert att slafsa i dom till jobbet sen. sen blev jag stressad så sprang ner på ica och köpte kattmat och diskmedel. skulle köpt mat också men det glömde jag bort mitt i allt. hurtade bort till bolaget och inköpte en påse med godsaker. sen mot bussen. resan hem var jobbig eftersom att jag hade massa påsar men vafan. hade haft en så bra dag så det gjorde inget. när jag kom slogs jag med monsterdisken som vi bildat. helt sjukt. tina diskade i förrgår och idag var det fan disk från en hel armé

nu har jag diskat färdigt och sitter och lyssnar på roky erickson med en kall folköl. riktigt jävla nöjd. har pratat med mikeyboy från jobbet också som eventuellt var sugen på att gå ut och ta några öl ikväll. känns dock som att han och jag är ute och tar "några" öl varje jävla kväll. men nu jobbar jag inte förrens måndag så fuck you baksmälla! come and get me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0