00.44


jag är så jävla uppe i varv! drog till kista imorse. hade möte där. åkte hem. åkte och letade upp vilken buss jag ska ta imorrn. åkte hem. fixade mig. åkte till västra skogen och bytte tunnelbana. åkte till hallonbergen. där fick jag ioförsig dega. låg och kollade på nya versionen av paranormal activity. sen glodde vi på tv. det var så skönt att bara ligga i en soffa och glo på tv. har ju inga kanaler nu. sen åkte jag till västra skogen igen och bytte till tunnelbanan hem. någon jävla mupp kom på att han skulle av i rissne i sista sekunden. han höll på att ramla in i mig innan han klämde knät i dörrarna. mthrfckr! åååh. jag borde vara helt död men är fortfarande uppe i varv. har varit vaken sen kl 06.30 imorse och hade fram tills för en halvtimme sen bara fått i mig tre energidrycker och en macka idag. har sprungit runt och skakat hela dagen. men jag har gått ner 2 kg sen jag flyttade hit tror jag. lite wierd eftersom att jag bodde med ena handen i en chipspåse första dagarna jag flyttade hit. men jag tackar. skulle gärna gå ner.. 9 kg till dock. får väl ta det när jag orkar

imorrn ska jag vara i kista kl 09. först till arbetsförmedlingen och sen till coachen. kl 13 ska jag vara i hornstull och träffa någon snubbe. vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska göra. eller jo! ska visa upp mitt cv och kanske få en praktikplats på subway. vore swell. tackar för en fin kväll och skakar bort mot sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0