01.24


vem fan glider runt och spontanlägger till folk på msn? det är så jävla irriterande. typ "crillecoolboy vill lägga till dig i sin kontaktlista". man frågar vem fan är du? man får till svar "skön kille på 24 vårar från stockholm". man frågar vart fick du min msn ifrån och får till svar "hittade dig på msnsidan och chansade på att du var en kul tjej". jag är inte en rolig tjej. framförallt inte om jag inte känner dig. ge fan i att lägga till mig på msn/facebook/helgon om du inte har något vettigt att komma med. gå inte ens in på min sida om du har tatuerat in ditt namn på kroppen heller. usch. nu måste jag sova. ska vara i kista kl 09 imorgon. OPEPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0