09.51


den är bloggen är både halvdöd och tråkig. men blir helt slut av praktiken. drar härifrån kl 13. är framm kl 14 då jag börjar. åker därifrån kl 19. stannar typ alltid i sundbyberg så är nästan aldrig hemma innan kl 20.30. haha. jag är så jobbig! går upp 09.30 och fixar mig. hinner typ aldrig bli klar till kl 13 så är nästan alltid sen. alltså.. jag fixar mig i tre och en halvtimme för att åka till en restaurang, byta om och dra på mig en keps. det är sjukt. jag vet det. men jag mår dåligt om jag inte sminkar mig ordentligt, åker dit i slafskläder och platt hår. jag tycker om människor som faktiskt tar tid på sig att fixa sig. skulle inte ha något emot att ha en karl som tar 2 timmar på sig att bli klar. då bryr han sig om sitt yttre. jag behöver ett schysst face. då är jag rätt nöjd

däckade i hallonbergen häromdagen förresten. eller jag missade tunnelbanan och fick ligga kvar. sov INTE många timmar. gick upp kl 08 och härjade lite. åkte till sumpan och handlade. sen hem och fixade mig för att kunna ta mig till praktiken. var fan inte pigg tjej då

nu kommer snart mamma, olle och liam. ska bli AWESOME :D har saknat dom. har varit generös och köpt en chokladbit till liam. får se hur det går. trevligt ska det bli iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0