12.23


sitter och väntar på att dra till praktiken. har fortfarande inte kommit på om jag ska ta tunnelbanan som går 13.00, 13.10 eller 13.20. tar jag 13.20 kommer jag förmodligen fram kl 14, då jag börjar. men tar jag 13.10 kommer jag förmodligen fram senast 13.50. då blir dagen så jävla lång. finns typ inga affärer just där heller så kan inte gå och slöglo för att fördriva tid

igår hälsade jag på therese i kista. skulle köpa underkläder. råkade handla för 500 kr. har sån jävla ångest idag. känner mig syndig när jag sitter här i min nya tröja. vill egentligen elda upp den men.. har redan klippt bort lappen så det är too late. tvättade mitt överhår igår också. det luktar så jävla mycket shampoo nu. hatar shampoolukt känner jag. vill inte att håret ska lukta hår heller. lukten av mitt hår när det inte är tvättat på kanske fyra dagar gillar jag. då luktar det lagom mycket hårspray. har på senaste tiden fått ångest över hur mycket hårspray jag använder också. tackar alla jävla gudar i hela världen för att jag använder en billig hårspray. skulle gå i konkurs om jag vra picky och var tvungen att använda en svindyr hårspray

jävligt värdelöst inlägg. är förmodligen rastlös. ska ringa en videobutik en gång till och kolla om det fortfarande går att söka tjänsten där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0