20.03


jääävligt händelserik hemfärd. när jag satt på tunnelbanan hem efter att ha handlat i sundbyberg.. tror att vi var i rissne eller något så står en kvinna och håller i dörrarna för någon. då ropar föraren "MEN KAN DU SNÄLLA SLÄPPA DÖRRARNA VI MÅSTE ÅKA!!!". det var faktiskt kul. har väntat på att något sånt ska hända sen jag flyttade hit. direkt när vi åkt kommenterade en tant som såg ganska pryd ut mina leggings. hon tycker att dom var.. "fräcka.. riktigt fräcka". det var ju rart. när jag gick den lilla promenaden hem gick det förbi två snubbar som kallade mig bubu eller något. flera gånger. först tänkte jag att det måste ju betyda bajs? det låter ju som det. när ett barn säger det iallafall. men kom på att det var ganska ologiskt. så det betyder förmodligen hora eller något. dom ropade det med vänlig ton men.. fan vet jag. jag är en BUBU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0