20.25


gårdagen var skoj. var jävligt opepp först men det löste sig sen. drack öl med fritte och hans gäng. bondade lite med en brud som hette maja. jävligt rar. finns inte så mycket mer att säga om kvällen. vi var på göta källare. fick en galen indier efter mig som pratade som apu i simpsons. höll på att dö varje gång han öppnade käften. men det är klart. sånt händer alltid mig. swell

har mått apa idag men mår okej nu. sitter i tinas säng och glor på melodifestivalen. känns lagom coolt alltså. det är lördag. jag borde vara ute och dricka öl men istället sitter jag här ensam och mest vill ligga lite med dolph lundgren. han är så jävla cool. han och thorsten flinck lär ju vara sveriges stoltheter. stellan skarsgård är ioförsig rätt cool också. men annars har inte sverige levererat så mycket

fick sms från syster idag. hon hade hittat ungen gråtandes vid köksfönstret. när hon frågade vad som var fel sa han att han saknade mig så mycket att det gjorde ont ibland. hade tagit en halvtimme att trösta honom. lillfisen. jag tror att han saknar mig mer än vad jag saknar honom. fast jag saknar honom såklart. han är ju min lillfis. han, jag och tina åkte iallafall tunnelbana till rissne och tillbaka igår bara för att. haha. han var så gullig. det var fint att se familjen. mamma skulle ta med kycklingfilé och currysås men hon glömde kycklingen så fick bara en bytta sås. hon hade börjat grina igår när hon kom hem och såg kycklingen i kylen. hihi. mama :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0