depeche mode - corrupt


förra veckan mådde jag verkligen fruktansvärt. och mitt i allt brann typ modemet upp vilket INTE gjorde saken bättre. missade praktiken torsdag och fredag. i fredags fick jag nog och drog till katrineholm. satt intryckt i ett hörn i 50 min. sen kom en tågvärdinna och sa att det nog var bra om jag flyttade på mig då de skulle servera kaffe och kaka precis där jag satt. folk var helt galna! man kunde tro att det var mellandagsrea på ullared eller något. folk knuffade sig fram för att få sin jävla delicatoboll. usch. men när jag väl var framme och knatade på storgatan så stod mamma och vinkade i fönstret. jag fick för mig för att jag skulle gå ut en sväng. blev så jävla ompysslad. fick ta massa öl och vin, dom köpte cigg och fyllekäk, bakade pizza och gud vet allt. dagen efter lagade mamma mat åt mig trots att hon egentligen inte riktigt hann. det var så skönt. hade stannat längre om jag inte saknat åke så mycket. känns lite jobbigt när jag vet att han ligger här hemma och bara väntar. elin var snäll som var kattvakt men.. mamma är ju ändå mamma

idag var det dags för bitchway igen. det var ingen höjdare. tjejen jag brukar vara med var inte där. stod vid disken och gjorde ingenting i en timme. sen satt jag vid disken och gjorde ingenting i en timme. uh. men imorrn är min favorittjej tillbaka! plus att det är sista veckan. han verkar ju ha arton tusen praktikanter så tror inte att jag får vara kvar men.. det var trevligt så länge det varade! sökte tre jobb nu. bellbox, crispin och.. fan. någon möbelbutik i tyresö. har ju jobbat i möbelbutik förut och det var rätt trevligt så.. hoppas går ju

nu ska jag fälla en glädjetår för att vi faktiskt har internet igen. sen tömma kattlådan. awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0