öl, therese och 90's


jag har aldrig i hela mitt liv haft så roligt som jag hade i fredag. 90's is the place to be. therese kom hit.. kl 21 kanske. vi drack öl och snackade. jag gillar den tjejen. hon är bra. sen sprang vi till tunnelbanan som vi självklart missade. jag har aldrig gått till tunnelbanan när jag ska ut. får nog skylla på mig själv nu. är jag är ju inte direkt känd för att vara snabb. anyway. efter lite letade kom vi fram till 90's. möttes av några 40+ i dörren och blev jävligt skeptiska. therese var nära på att banga. men sen hörde vi någon awesome 90tals dänga där inne så vi drog in. köpte svindyra shots och öl. dansade i tre timmar. härjade. aaah. det var så jävla roligt. mådde helvete igår men det var det värt. fredagen och major lazer är bästa utekvällarna i mitt liv

idag ska jag och familjen sandquist åka till stockholms katthem som har öppet hus. är typ två miljoner katter som jag vill hälsa på. har ju bott på hemsidan ganska länge nu så det ska bli svinkul

imorrn börjar jag min praktik på subway. får se hur det går. förhoppningsvis bra. allt går så snabbt. det gör mig lite nervös. måste köpa frukost till imorrn idag också. energidrycker. AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0