08.04


gick upp extra tidigt idag för att hinna smörja in alla schweins med min 300 kronors salva jag hämtade igår. den är så jävla fet så att det tar typ 8 timmar för den att torka. har inte varit på jobbet på två dagar. egentligen ska jag nog inte gå idag heller men orkar fan inte sitta hemma. får ha en handske på handen där jag har en schwein och försöka att inte peta på såren i ansiktet. har lagt ner luggen och sprayat som fan så att dom i pannan inte ska synas. det ser inte så illa ut nu. helt otroligt vad man kan göra med 8 kg smink


Kommentarer
Postat av: aanonymous

Du är fin som faaaaaaan min favvo

2010-05-21 @ 20:26:37
Postat av: adafsgsgdg

HEHAEBNAEUE

2010-05-21 @ 20:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0