16.09


just ja! har glömt att berätta. var på bio häromdagen och såg remaken av a nightmare on elm street och den var fruktansvärd. eller jag hade kanske tyckt att den var helt okej om jag inte sett orginalet innan som är flawless. den nya freddy var så jävla ful också. vad tänkte dom? och vad tänkte idioten som försökte ta över robert englunds livsverk? jag kan tycka att jag brukar drabbas av hjärnsläpp men jeeez. nej skärspning! nästa år kommer en remake av IT också. antar att tim curry inte ska spela pennywise så det kan ju knappast heller bli någon hit. dock lär jag ju se skiten. det görs för lite skräckfilmer idag helt enkelt

nu ska jag och mina schweinkoppahs ta en macka och se om vi kan få bukt på shutter island

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0