17.30


bloggen är fortfarande rätt död. jag skriver bara här när livet är sådär riktigt skitpissigt. och det är det idag. vi behöver inte gå in på några närmare detaljer. det räcker med att veta att jag sitter hemma och vill dö idag

kan ju meddela att jag fått jobb. på k-rauta. alla är svintrevliga och det känns riktigt awesome. tiden går alltid snabbt och det känns som att man stått där 2 timmar fast det egentligen gått 7 timmar. såna jobb gillar vi. dock ligger det i kungens rövkurva. får åka 90 min innan jag ska vara där. kunde ju varit liiite mer peppt men NEJ. min dator håller på och kraschar också så sökte två jobb till. som kassabiträde på expert i järfälla och kungens kurva. skulle ju vara jävligt schysst om jag fick det i kungens kurva eftersom att jag redan har ett jobb där. antar att dom dissar mig men ska hålla ögonen öppna efter andra jobb. men jobbet på k-rauta är som sagt fint. står och är supermegaawesome trevlig och mår illa när jag tänker på hur äckligt övertrevlig jag låter. garvar hysteriskt åt torra vitsar, blippar ungarna med streckkodsavläsaren och önskar varannan kund en ännu mera AWESOME dag. fast de flesta kunder är gulliga. fixade håret ordentligt för första gången i.. fredags tror jag det var och vet inte hur många komplimanger jag fick. frågade om jag skulle hjälpa en man att bära ut hans saker men fick till svar att det fick jag inte för då skulle jag förstöra mitt "fina" hår. det var sött

annars händer inte så mycket. har jobbat hela helgen så har inte fått i mig en droppe öl. riktigt illa. när jag tänker på det vill jag ju dö lite till. men ska fan ta igen det i helgen som kommer. även om det inte händer något så ska jag ha öl! ikväll ska jag nog kolla på kick-ass eller vad den heter. får se om den är något att ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0