TINAS GOT A BIG OLD BUTT!


idag blev jag sur på min väg hem. hade precis kommit upp från tunnelbanestationen i hjulsta och hunnit tända en cigg. då kommer en riktig jävla myskosnubbe fram och frågar om han får köpa en cigg. jag svarar att det finns en tobaksaffär precis runt hörnet där han kan köpa sina cigg. han säger att han håller på att sluta och bara vill ha en. MY ASS! tänker jag men vill bara bli av med idioten. får ställa ner min kasse, lägga mobilen i fickan och gräva upp en cigg. precis när han fått den börjar han skramla i sin ficka efter lite mynt varpå jag svarar "jag vill inte ha några jävla mynt". han blir skitsne och går iväg. jag brukar försöka att inte vara otrevlig. men om man är i den situationen att man måste gå runt och fråga randoms efter cigg så ska man fan inte röka. punkt slut. om någon kommer fram utanför krogen och vill ha en cigg alltså.. ja okej, jag kan köpa det. då har man förmodligen rökt upp sina eller så är man för packad för att hitta dom. en bra ursäkt med andra ord

till alla er som ränner runt och frågar folk efter cigg på stan.. FUCK YOU, YOU MOTHERFUCKING MOTHERFUCKERS! (går framförallt ut till alla idioter i skärholmen som lider av ciggbrist 364 dagar om året)

Kommentarer
Postat av: Tina

vad fan, låt röven vara ifred! :P

2010-05-25 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0