20.39

ger bloggen en ny chans. lär ju tröttna efter att ha hängt här två gånger men what the

jag lever. eller ibland undrar jag om jag verkligen gör det.. men det verkar så. livet rullar på. jag står fortfarande och säljer plankor och spik på k-rauta. är nästan aldrig på emmaus, tyvärr. har jobbat som en gris på rautan och inte haft tid med emmaus. men nu har jag fått en 75% tjänst på rautan och ett rätt awesome schema. det får funka! älskar alla medarbetare där

det känns som att det enda jag gör är jobbar och dricker öl. no life tjejen? YES MAM! träffade linea en sväng igår. vi kilade till carmen och sörplade lite öl. det var knappt en käft där. vi var på imperiet några minuter också men det var lika dött där. vilket kanske var lika bra då det blev en lugn kväll. hade det varit bra hög musik och härj hade ju jag inte kommit hem innan kl 03. usch. jag är nog svensk mästare på både fyllor och bakfyllor. kan man inte vinna pris i det? några tusenlappar eller så? det tycker jag låter som en toppenidé. var ute i fredags också. hade jobbat hela dagen och knappt ätit. AWESOME kombo. drog iallafall till harry b james där fritte och hans polare hängde. eller det var inte bara vi. för det var femtusen headbangande hårdrockare där också. alltså var hårdrockare all you want men håll din jävla luftgitarr långt från mig! jag ville dö första timmen. sen blev jag full och därmed lite gladare. men det var en konstig kväll. jag ville absolut inte gå hem när det stängde så jag och två snubbar drog på efterfest på ett kontor på drottninggatan? jag körde i mig en öl sen ville jag hem. gick ut på gatan och hittade en taxi. som vanligt blir jag taxichaffisens nya bff. han stannade taxametern efter halva vägen och tog en omväg förbi mcdonalds och bjöd på mat eftersom att jag sa att jag var hungrig. det är ju inte första chaffisen som älskar mig heller. har ett antal nummer till diverse taxichaufförer i telefonen. jag tror att dom gillar mig för att jag är så jävla flippad på fyllan. gången innan jag åkte taxi satt jag och rappade nwas straight outta compton. herregud. när jag skriver det här inser jag ju att jag inte kan hantera alkohol. haha. jag är ju sjuk i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0