http://www.youtube.com/watch?v=Z-07D-We3Dw


haha det här med att reunita med bloggen gick ju sådär. efter två inlägg fick jag influensa of death och låg hemma i fosterställning i flera dagar. det var ju måttligt kul när man jobbat som en gris och såg fram emot sin fyra dagars ledighet. var ledig lör-tis och det var då det var som värst. tog mig in till sumpan på måndagen men efter en kvart fick jag åka hem. så jävla missnöjd! men det var då. nu är jag ledig igen. bara en dag till men.. jag ska inte klaga

jobbade till 20.15 i fredags. kl 15 blev jag ölsugen. några höjda ögonbryn? inte? bra. då känner ni mig. ringde fritte som slutade ungefär samtidigt som jag. men han skulle hem och laga mat och grejer så jag åkte också hem en sväng. tryckte i mig den efterlängtade ölen och degade lite. mötte upp fritte kl 00 så drog vi på mango bar. och fyfan. visste att det var skit där antingen fredag eller lördag men fick för mig att det var på lördagar så vi chansade. alltså shit. jag är för gammal för det stället. och det var så dålig musik. inte hann jag bli packad heller. eller så har jag blivit vuxen, för jag har skött mig så otroligt fint senaste gångerna jag varit ute. förutom kvällen på strand för typ två veckor sedan då jag först hängde med bratsen där, gick vilse i hornstull, gjorde mig osams med en taxichaffis och sen försökte taxichaffis nummer två pussa på mig. men förutom den kvällen har jag skött mig bra! mådde fint i lördags också. sen dess har jag i princip bara suttit här. börjar bli rastlös och vill gå ut och hugga en öl ikväll men antingen så har folk inte råd eller så jobbar dom. jag ska skaffa mig en rik och arbetslös vän. ah, nytt mission! hoppas dock att viktoria ringer upp och meddelar att hon vill dränka sina räkningssorger i öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0