the n(om)-word


happ. här sitter jag och ölen en måndagkväll och väntar på lite ork att städa mitt rum. den peppen lär förmodligen aldrig dyka upp. är sugen på att lira donkey kong till n64 istället men har jag det hemma? NEJ! det ligger hos mamma och samlar damm. men funderar på att åka dit och hälsa på och hämta det på onsdag. annars händer det ju inte mycket vettigt. eller jag hade en karatefylla i fredags men det hamnar ju verkligen inte under kategorin vettigt. höll mig okej fram tills kl 01 då jag och två snubbar jag knappt känner slank in på kellys. där blev jag packad. tog en taxi hem. mitt bankomatkort försvann i farten och har inte sett det sedan dess. som sagt.. den kvällen hamnar ju inte i detta-måste-jag-göra-igen facket. stod och snackade med någon jävla snubbe. och haha ja. det lät väl ungefär såhär efter ett tag;

han: du vill ju bara hångla
jag: ja?
han: alltså jag vill gärna gå ut på en date med dig men jag är inte en sån som bara hånglar sådär
jag: joooooo kom igen nu!
han: nej men jag går gärna ut med dig
jag: .. fan vad töntig du är. dig vill jag inte prata med

sen är det kolsvart. haha. awesome! var lite full när jag vaknade i lördags. agerade psychobrud och ringde fyllesamtal jag borde ringt kvällen innan eller.. inte alls. framförallt inte kl 08 en lördagmorgon

men som sagt. inte mycket händer annars. jag är hooked på big brother. det är det bästa i mitt liv just nu. har haft en del intressanta diskussioner med tina senaste dagarna. bland annat om det här jävla uttrycket NOMNOM. alltså. jag skiter i vem det är som säger eller skriver det. nästa person som säger det i min närhet får fan en kula i pannan. jag kan inte beskriva hur förbannad det uttrycket gör mig. typ som när någon skriver "har bakat en tårta, nomnomnom". alltså jag sitter och bara aggar upp mig. som nu! nu har jag gjort mig själv svinförbannad genom att skriva om det här. måste lugna mig med en cigg.. peace lads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0